پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250895
خاندوزي خواستار تسريع روند ترخيص کالا از گمرکات شد/ نخستين درخواست وزير اقتصاد از بانک مرکزي
تاریخ انتشار : 1400/06/06 12:28:40
نمایش : 1258
وزير اقتصاد در بازديد از گمرک فرودگاه امام خميني، خواستار تسريع روند ترخيص کالا از گمرکات شد و گفت:از رئيس کل بانک مرکزي مي‌خواهم انتقال داده‌هاي ارزي را به صورت برخط و آنلاين در دستور کار اين بانک قرار دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سيد احسان خاندوزي وزير امور اقتصادي و دارايي ساعت ۷ صبح امروز در گمرک فرودگاه امام خميني (ره) حاضر شد و از انبار کالاهاي مختلف از جمله داروهاي کرونا ديدن کرد.

وزير اقتصاد با بررسي فرايند ترخيص اين کالاها خواستار تسريع اين روند شد.
 
اولين درخواست خاندوزي از بانک مرکزي
 
وزير اقتصاد در اين بازديد گفت: يکي از موارد مطرح شده در جلسه با مسئولان گمرک در بازديد از گمرک فرودگاه امام خميني(ره)، انتقال برخي داده‌هاي ارزي بود که تسريع آن‌ها موجب سرعت بخشيدن به ترخيص کالاها مي‌شود لذا از رئيس کل بانک مرکزي مي‌خواهم تا انتقال اين داده‌ها را به صورت برخط و آنلاين در دستور کار بانک مرکزي قرار بدهند. 
 
هماهنگي وزراي اقتصاد و بهداشت براي تسريع در ترخيص دارو
 
 
خاندوزي همچنين در حاشيه بازديد از گمرک فرودگاه امام خميني، در گفت‌وگوي تلفني با وزير بهداشت، هماهنگي بيشتر براي تسريع در ترخيص دارو از گمرک را خواستار شد.
 
وزير اقتصاد، از بهرام عين اللهي وزير بهداشت خواست هماهنگي‌هاي لازم را با سازمان غذا و دارو براي صدور مجوز ترخيص داروها انجام دهد.
 
وي همچنين درباره آخرين وضعيت موجودي کالاها گفت: خوشبختانه از نظر موجودي کالا مشکلي نداريم.
 
انتهاي پيام
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html